22.05.2020
How not to fall victim to a social engineering scam

Удосконалюючи системи безпеки, Visa та Банк «КЛІРИНГОВИЙ ДІМ» покращують комунікаційні інструменти й канали для підвищення обізнаності та постійного навчання споживачів із питань безпеки платежів.

Метою цієї освітньої кампанії є боротьба з методами соціальної інженерії, яка останнім часом стає все більш серйозною загрозою в Україні.

Щоб допомогти споживачам дізнатися, як уникнути шахрайства, і захистити свою конфіденційну інформацію, Visa запустила освітнього чат-бота для підвищення обізнаності споживачів, щодо небезпеки соціальної інженерії. Провідником у світ безпеки платежів стане бот Юрій, який на прикладах із реального життя допоможе споживачам зрозуміти, як викрити шахраїв.

Час діяти!

Будь ласка, завітайте на сторінку чат-бота, де ви більше дізнаєтесь, як не стати жертвою шахрайства; поділіться посиланням на чат-бот зі своїми колегами та друзями в соціальних мережах. Допоможіть нам розповісти споживачам про те, як не стати жертвою шахраїв.

Дякуємо вам за підтримку кампанії!

Visa та Банк «КЛІРИНГОВИЙ ДІМ»

Category ID: 2

Is exception: