Приватний Classic

Набагато більше ніж ви чекали від класики

Користуйтесь зручно та безпечно

Ніколи не випускайте карту з рук. Ми зробили для Вас повністю безконтактну картку — завдяки VISA PayWave, сплачуйте із смартфоном з ApplePay або GooglePay

Тримайте все під контролем

Безкоштовно підключайте наш мобільний додаток MyBank365 та керуйте своїми рахунками онлайн 24/7. Отримуйте СМС по кожній операції в торгівельній мережі або інтернеті

Керуйте бюджетом своєї родини

На Ваше замовлення ми випустимо додаткові картки до основних рахунків для всієї Вашої родини. Встановлюйте необхідні ліміти витрат та контролюйте рух коштів. Ви також не пропустите важливі платежі за допомогою нашого сервісу регулярних платежів

Накопичуйте кошти на будь-які цілі та отримуйте добрий відсоток в гривні та валюті

Додатково до поточних рахунків, ми безкоштовно для Вас відкриємо накопичувальні рахунки в UAH, EUR, USD зі сплатою відсотків по всіх валютах

Подорожуйте легко

Єдина МУЛЬТІВАЛЮТНА — одна картка, один ПІН, ТРИ валюти (UAH, EUR, USD)

ПОПЕРЕДЖЕННЯ КЛІЄНТІВ:

Підписавши Заяву – договір (далі – Договір) клієнт підтверджує, що приєднався до Умов та порядку надання банківських послуг (для фізичних осіб), що є публічною пропозицією (офертою), які розміщені на сайті Банку https://www.clhs.com.ua (далі – Публічна пропозиція), та ознайомився з можливими наслідками для клієнта в разі користування зазначеною банківською послугою або невиконання ним обов'язків згідно з Договором та офертою.

Банку забороняється вимагати від клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг від Банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання цих послуг (крім надання пакета банківських послуг).

Банк не має права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено Договором, офертою або законом.

Клієнт має право відмовитися від договору про надання банківської послуги, якщо таке право передбачено законом.

Клієнт має можливість відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації, звернувшись до менеджера Банку або до Контакт-центру Банку.