Керівник контакт-центру
Київ 12.11.2025

Мета посади: забезпечення ефективної роботи контакт центру, розвиток клієнтскього сервісу.

Функціональні обов’язки:

  • оптимізація процесів та процедур контакт центру;
  • планування та контроль роботи співробітників згідно встановлених вимог;
  • навчання та адаптація персоналу;
  • мотивація команди.

Ця робота для Вас, якщо:

  • маєш досвід роботи в контакт-центрі на посаді супервайзера або тим лідера або керівника;
  • готовий до багатозадачності та стресостійкий;
  • клієнтоорієнтований;
  • маєте гарні комунікативні навички;
  • маєте досвід управління командою.

Ми пропонуємо:

  • комфортний офіс в центрі Києва (на Подолі біля станції метро 'Контрактова площа');
  • конкурентну заробітню плату;
  • офіційне працевлаштування — впевненість у завтрашньому дні бо ми гарантуємо дотримання всіх норм трудового законодавства;
  • професійний та дружній колектив, який допомагає та підтримує;
  • можливість кар'єрного росту та розвитку;
  • медичне страхування- бо ми піклуємось про своїх співробітників.

Надсилай нам своє резюме на [email protected]. Ми з радістю поспілкуємось з тобою.

Назад до списку вакансій