Мета посади: забезпечення ефективної роботи контакт центру, розвиток клієнтскього сервісу.
Функціональні обов’язки:
- оптимізація процесів та процедур контакт центру;
- планування та контроль роботи співробітників згідно встановлених вимог;
- навчання та адаптація персоналу;
- мотивація команди.
Ця робота для Вас, якщо:
- маєш досвід роботи в контакт-центрі на посаді супервайзера або тим лідера або керівника;
- готовий до багатозадачності та стресостійкий;
- клієнтоорієнтований;
- маєте гарні комунікативні навички;
- маєте досвід управління командою.
Ми пропонуємо:
- комфортний офіс в центрі Києва (на Подолі біля станції метро 'Контрактова площа');
- конкурентну заробітню плату;
- офіційне працевлаштування — впевненість у завтрашньому дні бо ми гарантуємо дотримання всіх норм трудового законодавства;
- професійний та дружній колектив, який допомагає та підтримує;
- можливість кар'єрного росту та розвитку;
- медичне страхування- бо ми піклуємось про своїх співробітників.
Надсилай нам своє резюме на [email protected]. Ми з радістю поспілкуємось з тобою.