Фахівець по роботі з клієнтською базою, CRM-менеджер
Київ 04.03.2025

Мета посади: Ефективне управління комунікаціями з поточними клієнтами, збільшення конверсії по воронці онбордингу, збільшення користування клієнтами послугами та продуктами банку, зменшення відтоку клієнтів

Функціональні обов’язки:

  • контроль роботи CRM-системи (OneBoх), створення налаштувань і впровадження алгоритмів, усунення можливих неполадок
  • пошук можливих методів покращення системы CRM
  • аналітика, робота зі статистичними даними, сегментація клієнтів
  • побудова системи зв’язку з клієнтами і відмітності по ній
  • спільно з бізнес-підрозділами розробка та реалізація одномісячного плану комунікації
  • підготовка «чисток» клієнтської бази, видалення непотрібних сведень і доповнення необхідних даних
  • підготовка та розсилка повідомлень клієнтам
  • планування, контроль, формування звітів по проведеним заходам.
  • формування задач для розробників, копирайтерів, дизайнерів, маркетинг-менеджерів

Необхідні кваліфікаційні вимоги:

  • Досвід роботи CRM/retention менеджером або керівником програми лояльності
  • Бажано володіння базовими навичками MySQL, HTML
  • Досвід роботи налаштування CRM-систем (OneBox буде суттєвою перевагою)
  • Досвід роботи в фінансовій ніші буде перевагою
  • Розуміння та практичне застосування RFM, LTV та інших релевантних понять та метрик.

Умови:

  • комфортний офіс на Подолі біля станції метро 'Контрактова площа';
  • впевненість у завтрашньому дні бо ми гарантуємо дотримання всіх норм трудового законодавства;
  • професійний та дружній колектив, який допомагає та підтримує;
  • медичне страхування за рахунок роботодавця, що дозволить Вам не витрачувати своїх особистих коштів на лікування;
  • стабільну заробітну плату;

Відправляйте нам своє резюме! Будемо раді знайомству.


Надсилай нам своє резюме на [email protected]. Ми з радістю поспілкуємось з тобою.


Назад до списку вакансій