Звернення громадян

АБ «КЛІРИНГОВИЙ ДІМ» високо цінує своїх клієнтів та прислухається до їх думки. Розгляд звернень клієнтів є важливим засобом отримання інформації щодо роботи всіх підрозділів Банку, що сприяє розвитку та удосконаленню роботи Банку.

Якщо Ви маєте пропозиції або зауваження щодо нашої роботи або якості обслуговування в нашому Банку, будь ласка, повідомте нам про це найбільш зручним для Вас способом:

  • за телефонами Служби клієнтської підтримки 0-800-50-18-08, +38-044-593-10-20;
  • електронним листом за адресою [email protected];
  • поштовим повідомленням на адресу: 04070, м. Київ, вул. Борисоглібська, 5а з поміткою «Звернення/Скарга»;
  • на особистому прийомі громадян керівництвом Банку згідно з Графіком за попереднім записом за телефонами 0-800-50-18-08, +38-044-593-10-20 не пізніше ніж за три робочі дні до дати проведення особистого прийому.

Більше корисної інформації про звернення громадян в Інструкції про порядок розгляду звернень та особистого прийому громадян АБ «КЛІРИНГОВИЙ ДІМ» за посиланням.

З метою забезпечення захисту прав споживачів фінансових послуг Національним банком України впроваджено Положення про інформаційне забезпечення банками клієнтів щодо банківських та інших фінансових послуг, затверджене постановою Правління Національного банку України від 28 листопада 2019 року № 141 (зі змінами), з яким можна ознайомитися за посиланням.

Клієнти Банку можуть звернутися до Національного банку України засобами, зазначеними в розділі «Звернення громадян» Офіційного Інтернет-представництва Національного банку України, що знаходяться за посиланням.