Звернення громадян

Публічне акціонерне товариство «Банк «КЛІРИНГОВИЙ ДІМ» високо цінує своїх клієнтів та прислухається до їх думки. Розгляд звернень клієнтів є важливим засобом отримання інформації щодо роботи всіх підрозділів Банку, що сприяє розвитку та удосконаленню роботи Банку.

Якщо Ви маєте пропозицій або зауваження щодо нашої роботи або якості обслуговування в нашому Банку, будь ласка, повідомте нам про це найбільш зручним для Вас способом:

  • за телефонами Служби клієнтської підтримки 0-800-50-18-08, +38-044-593-10-20;
  • електронним листом за адресою [email protected];
  • поштовим повідомленням на адресу: 04070, м. Київ, вул. Борисоглібська, 5а з поміткою «Звернення/Скарга»;
  • на особистому прийомі громадян керівництвом Банку згідно з Графіком за попереднім записом за телефонами 0-800-50-18-08, +38-044-593-10-20 не пізніше ніж за три робочі дні до дати проведення особистого прийому.

Більше корисної інформації про звернення громадян в Інструкції про порядок розгляду звернень та особистого прийому громадян АБ «КЛІРИНГОВИЙ ДІМ» за посиланням.

З метою забезпечення захисту прав споживачів фінансових послуг Національним банком України розроблено постанову Правління Національного банку України № 141 від 28 листопада 2019 року «Про затвердження Положення про інформаційне забезпечення банками клієнтів щодо банківських та інших фінансових послуг», розміщена на сторінці офіційного Інтернет-представництва Національного банку за посиланням https://bank.gov.ua/legislation/Resolution_28112019_141.

Клієнти Банку можуть звернутися до Національного банку України засобами, зазначеними за посиланням https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection/citizens-appeals#.