Публічне акціонерне товариство «Банк «КЛІРИНГОВИЙ ДІМ» високо цінує своїх клієнтів та прислухається до їх думки. Розгляд звернень клієнтів є важливим засобом отримання інформації щодо роботи всіх підрозділів Банку, що сприяє розвитку та удосконаленню роботи Банку.
Якщо Ви маєте пропозицій або зауваження щодо нашої роботи або якості обслуговування в нашому Банку, будь ласка, повідомте нам про це найбільш зручним для Вас способом:
Більше корисної інформації про звернення громадян в Інструкції про порядок розгляду звернень та особистого прийому громадян АБ «КЛІРИНГОВИЙ ДІМ» за посиланням.
З метою забезпечення захисту прав споживачів фінансових послуг Національним банком України розроблено постанову Правління Національного банку України № 141 від 28 листопада 2019 року «Про затвердження Положення про інформаційне забезпечення банками клієнтів щодо банківських та інших фінансових послуг», розміщена на сторінці офіційного Інтернет-представництва Національного банку за посиланням https://bank.gov.ua/legislation/Resolution_28112019_141.
Клієнти Банку можуть звернутися до Національного банку України засобами, зазначеними за посиланням https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection/citizens-appeals#.