Супровідні послуги
На вибір вкладника надається можливість відкрити рахунок в Банку в рамках тарифу «Депозитний» з платіжною карткою Visa Classic - безкоштовно, з платіжною карткою Visa Gold - відповідно до умов та діючих тарифів Банку, або інший рахунок відповідно до умов та діючих тарифів Банку.
Процентна ставка залежить від умов Договору, а саме: строку вкладу (депозиту), періодичності виплати процентів, можливості поповнення вкладу та інших умов.
Ставки по вкладу депозит НА ЗАМОВЛЕННЯ+ з 20.03.2024
Істотні характеристики депозиту НА ЗАМОВЛЕННЯ+ з 20.03.2024
Порівняльна таблиця депозитів з 20.03.2024
Договір банківського вкладу НА ЗАМОВЛЕННЯ+
Договір банківського вкладу НА ЗАМОВЛЕННЯ+ з обов'язковим продажем валюти
Умови та порядок надання банківських послуг (Оферта) з 01.02.2024
Підписавши договір банківського вкладу (далі – Договір) клієнт підтверджує, що ознайомився з Умовами та порядком надання банківських послуг, що є публічною пропозицією (офертою), що розміщена на сайті Банку https://www.clhs.com.ua (далі – Публічна пропозиція) та ознайомився з можливими наслідками для клієнта в разі користування зазначеною банківською послугою або невиконання ним обов'язків згідно з Договором та Публічною пропозицією.
Наслідки для клієнта в разі користування банківською послугою або невиконання ним обов'язків відповідно до Публічної пропозиції та Договору про надання цієї банківської послуги:
У разі несвоєчасного звернення клієнта до Банку щодо повернення грошових коштів, залучених за договором банківського вкладу, Банк відповідно Публічної пропозиції та Договору:
Банку забороняється вимагати від клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг від Банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання цих послуг (крім надання пакета банківських послуг).
Банк не має права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено Договором, офертою або законом.
Клієнт має право відмовитися від договору про надання банківської послуги, якщо таке право передбачено законом.
Клієнт має можливість відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації, звернувшись до менеджера Банку або до Контакт-центру Банку.