Поради з безпеки при використанні MyBank365

Поширені питання

1. Встановіть пароль на пристрій.

Сучасні телефони та планшети дозволяють обмежити доступ до пристрою за допомогою паролю, ПІН-коду, графічного ключа, відбитку пальця тощо.

2. Не передавайте смартфон стороннім особам.

Якщо Ваш смартфон або планшет потрапить до рук зловмисника, він зможе користуватися Вашим мобільним банкінгом, отримувати одноразові паролі для входу до Вашого MyBank365 та підтвердження платежів.

3. У разі втрати смартфону заблокуйте Ваш номер телефону та картки.

Якщо Ви загубили смартфон або планшет, терміново повідомте про це Банк, свого персонального менеджера, або зателефонувавши в Контакт-центр Банку за телефонами +38 044 593 10 20 або 0 800 50 18 08 і заблокуйте Ваші картки та номер телефону. Потім зв’яжіться з мобільним оператором для блокування SIM-картки.

4. Якщо є підозри, що Вашим номером користується хтось ще, заблокуйте SIM-картку.

Щоб перевипустити Вашу SIM-картку та отримати доступ до всіх фінансових операцій за телефоном, шахраї можуть попросити Вас зателефонувати на 3 різні номери. Також вони можуть поповнити Ваш рахунок. Будьте пильні! Якщо у Вас зламалася SIM-картка або сталося щось з описаного вище, терміново повідомте про це Банк, свого персонального менеджера, або зателефонувавши в Контакт-центр Банку за телефонами +38 044 593 10 20 або 0 800 50 18 08 і заблокуйте Ваші картки та номер телефону. Потім зв’яжіться з мобільним оператором для блокування SIM-картки.

5. Не зберігайте конфіденційні дані на смартфоні та планшеті.

Номери Ваших карток, логін і пароль для MyBank365, персональні дані (кодове слово, ІПН тощо) не можна записувати в смартфоні, інакше в разі втрати або крадіжки вони дістануться шахраям. Після закінчення роботи з мобільними додатками виходьте з сесії за допомогою кнопки «Вихід» у додаткових налаштуваннях.

6. Завжди будьте на зв’язку з банком.

Якщо у Вас змінився основний номер телефону, обов’язково зверніться в Банк і попросіть змінити Ваш телефон у базі даних. У Вас може бути тільки один телефон, з якого Ви зможете проводити фінансові операції.

7. Не телефонуйте у відповідь і не надсилайте SMS на невідомі номери.

Це може бути платний номер, після дзвінка на який з рахунку Вашого телефону спишуться гроші.

8. Використовуйте стандартний механізм захисту SIM-картки (ПІН).

Завжди використовуйте для захисту SIM-картки ПІН-код. Змініть стандартний пароль SIM-картки на власний. Ці заходи не дозволять скористатися Вашою SIM-карткою в разі втрати/крадіжки телефону.

9. Захистить Ваші смартфон і планшет від вірусів.

Щоб не заразити свій телефон вірусами:

  • не зламуйте операційну систему свого смартфону та не проводьте банківських операцій через Інтернет на пристрої зі зламаною операційною системою;
  • не відвідуйте невідомі Вам сайти;
  • не переходьте за підозрілими посиланнями;
  • установлюйте програмне забезпечення тільки з перевірених джерел;
  • під час встановлення додатків з Аpp Store чи Play Маrket уважно знайомтесь із дозволами, що запитують додатки;
  • слідкуйте за тим, щоб на Вашому смартфоні було встановлено та своєчасно оновлювалось антивірусне програмне забезпечення.