11.08.2015
До уваги клієнтів Банку – суб’єктів господарської діяльності!

Шановні клієнти Банку, висловлюємо вам вдячність за плідну багаторічну співпрацю! Сьогодні сучасна банківська діяльність неможлива без використання новітніх інформаційних технологій, які підвищують ефективність діяльності Банку та  дозволяють забезпечити Клієнтів якісними сервісами.

З метою підвищення якості та конфіденційності обслуговування Банк змінює порядок надання виписок про рух коштів за поточними рахунками Клієнтів. З 01.09.2015 року виписки про рух коштів будуть надаватись Клієнту в наступному порядку:

  • щоденно, за допомогою системи дистанційного обслуговування в електронному вигляді у формі електронного документу (Клієнт формує виписку руху коштів самостійно);
  • щомісячно, за допомогою системи електронного документообігу «M.E.Doc IS» в електронному вигляді у формі електронного документу (банк здійснює розсилку інформації в зашифрованому вигляді, з використанням електронно – цифрового підпису, який завдяки надійним криптографічним алгоритмам забезпечить конфіденційність інформації).

Виписка по рахунку (-ах) Клієнта в друкованому вигляді на паперовому носії або в електронному вигляді нестандартної форми буде надаватись за окремим запитом Клієнта, з оплатою згідно Тарифів банку (зі змінами та доповненнями).

Для отримання виписок необхідно мати встановлений та налаштований комплекс «M.E.Doc IS». Для тих клієнтів, які вже використовують комплекс, отримання виписок буде доступно автоматично. Тим клієнтам, які не мають комплексу, потрібно завантажити його з сайту розробника за посиланням http://www.me-doc.com.ua/pages/demo_medoc_downloads.php, встановити та налаштувати за допомогою посібника користувача, який знаходиться за посиланням http://www.me-doc.com.ua/upload_images/files/M_E_Doc_instr_NEW2.pdf. При виникненні складнощів з встановленням або використанням комплексу треба звертатись до служби підтримки розробника.

В той же час звертаємо увагу, що з 01.08.2015 року Банком впроваджено новий сервіс системи дистанційного обслуговування «Інтернет – банк» - «Моніторинг рахунку», сервіс дозволяє оперативно отримувати інформацію про стан рахунку, при цьому Клієнт має можливість самостійно здійснити налаштування, вибравши найбільш зручний канал доставки (електронною поштою або у вигляді SMS-повідомлення), типи повідомлень та періодичність їх доставки.



Category ID: 2

Is exception: