Мета посади: ефективне управління комунікаціями з поточними клієнтами, збільшення конверсії по воронці онбордингу, збільшення користування клієнтами послугами та продуктами банку, зменшення відтоку клієнтів.
Функціональні обов’язки:
- контроль роботи CRM-системи (OneBoх), створення налаштувань і впровадження алгоритмів, усунення можливих неполадок;
- пошук можливих методів покращення системы CRM;
- аналітика, робота зі статистичними даними, сегментація клієнтів;
- побудова системи зв’язку з клієнтами і відмітності по ній;
- спільно з бізнес-підрозділами розробка та реалізація одномісячного плану комунікації;
- підготовка «чисток» клієнтської бази, видалення непотрібних сведень і доповнення необхідних даних;
- підготовка та розсилка повідомлень клієнтам;
- планування, контроль, формування звітів по проведеним заходам;
- формування задач для розробників, копирайтерів, дизайнерів, маркетинг-менеджерів.
Необхідні кваліфікаційні вимоги:
- досвід роботи CRM/retention менеджером або керівником програми лояльності;
- бажано володіння базовими навичками MySQL, HTML;
- досвід роботи налаштування CRM-систем (OneBox буде суттєвою перевагою);
- досвід роботи в фінансовій ніші буде перевагою;
- розуміння та практичне застосування RFM, LTV та інших релевантних понять та метрик.
Умови:
- комфортний офіс на Подолі біля станції метро 'Контрактова площа';
- впевненість у завтрашньому дні бо ми гарантуємо дотримання всіх норм трудового законодавства;
- професійний та дружній колектив, який допомагає та підтримує;
- медичне страхування за рахунок роботодавця, що дозволить Вам не витрачувати своїх особистих коштів на лікування;
- стабільна заробітна плата.
Відправляйте нам своє резюме! Будемо раді знайомству.
Надсилай нам своє резюме на [email protected]. Ми з радістю поспілкуємось з тобою