Фахівець по роботі з клієнтською базою, CRM-менеджер
Київ 06.11.2025

Мета посади: ефективне управління комунікаціями з поточними клієнтами, збільшення конверсії по воронці онбордингу, збільшення користування клієнтами послугами та продуктами банку, зменшення відтоку клієнтів.

Функціональні обов’язки:

  • контроль роботи CRM-системи (OneBoх), створення налаштувань і впровадження алгоритмів, усунення можливих неполадок;
  • пошук можливих методів покращення системы CRM;
  • аналітика, робота зі статистичними даними, сегментація клієнтів;
  • побудова системи зв’язку з клієнтами і відмітності по ній;
  • спільно з бізнес-підрозділами розробка та реалізація одномісячного плану комунікації;
  • підготовка «чисток» клієнтської бази, видалення непотрібних сведень і доповнення необхідних даних;
  • підготовка та розсилка повідомлень клієнтам;
  • планування, контроль, формування звітів по проведеним заходам;
  • формування задач для розробників, копирайтерів, дизайнерів, маркетинг-менеджерів.

Необхідні кваліфікаційні вимоги:

  • досвід роботи CRM/retention менеджером або керівником програми лояльності;
  • бажано володіння базовими навичками MySQL, HTML;
  • досвід роботи налаштування CRM-систем (OneBox буде суттєвою перевагою);
  • досвід роботи в фінансовій ніші буде перевагою;
  • розуміння та практичне застосування RFM, LTV та інших релевантних понять та метрик.

Умови:

  • комфортний офіс на Подолі біля станції метро 'Контрактова площа';
  • впевненість у завтрашньому дні бо ми гарантуємо дотримання всіх норм трудового законодавства;
  • професійний та дружній колектив, який допомагає та підтримує;
  • медичне страхування за рахунок роботодавця, що дозволить Вам не витрачувати своїх особистих коштів на лікування;
  • стабільна заробітна плата.

Відправляйте нам своє резюме! Будемо раді знайомству.


 Надсилай нам своє резюме на [email protected]. Ми з радістю поспілкуємось з тобою